niedziela, 6 listopada 2016

Pokémon GO. Nieoficjalny podręcznik trenera

Tytuł: Pokémon GO. Podręcznik trenera
Wydawnictwo: EGMONT
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 208
Ocena: 7/10
Wiek: 8+

Opis: 

Daj się wciągnąć do zabawy! Złap pokemona na swoim podwórku! Poznaj chwyty ekspertów i sam zostań mistrzem Pokémon Go! Pierwszy przewodnik po grze Pokémon Go przeniesie cię do niesamowitego świata z pogranicza fikcji i rzeczywistości. Podpowie ci, jak wyśledzić i schwytać stworki, które strategie są najlepsze i jak zdobywać odznaki. Zawiera cenne wskazówki dotyczące treningów, a także ciekawostki i profile postaci. Przechodź na wyższe poziomy, ułatwiaj sobie rozgrywki, zdobywaj doświadczenie. Ta książka nauczy cię wszystkiego, co musisz wiedzieć, żeby zostać mistrzem Pokémon Go w przeciągu jednej nocy!

Recenzja: 

Myślę, że każdy z Was zderzył się już z aplikacją Pokémon GO i bez wątpienia równie wielu nie do końca rozumie jej fenomen. Dla mnie jest on oczywisty, ponieważ w dzieciństwie byłam ogromnie zakochana w Pikatchu i pozostałych wesołych stworkach. Jest to dla mnie swoisty powrót do lat młodzieńczych, gdy z niecierpliwością wyczekiwałam nowych odcinków i płakałam, gdy rodzeństwo lub rodzice chcieli w tym czasie obejrzeć coś innego. Miałam nawet parasolkę z Pikatchu! Teraz, mając ponad dwadzieścia lat, dzięki aplikacji Pokémon GO w końcu zyskałam szansę na zostanie prawdziwym trenerem! Z okazji oczywiście skorzystałam. ;)

Nieoficjalny podręcznik trenera już na start zaskoczył mnie bardzo pozytywnie. Jest bardzo kolorowy, dominują w nim zrzuty ekranu z aplikacji Pokémon GO, treści jest tu definitywnie mniej. Mniej nie znaczy gorzej - autorzy krok po kroku wyjaśniają wszystkie aspekty gry, przedstawiając je w sposób prosty i zrozumiały nawet dla najmłodszych użytkowników. Ponadto roi się tutaj od ciekawostek, o z których nie każdy trener Pokémon GO zdaje sobie sprawę i których nie spotkałam nawet w internetowych poradnikach. 


W podręczniku znajdują się rozdziały o początkach grze, zdobywaniu Pokémonów, taktykach bitewnych, nagrodach za zdobywanie poszczególnych lvli oraz wiele innych. Mnie spodobały się krótkie rozdziały dotyczące samego fenomenu aplikacji Pokémon GO. Możemy przeczytać w nim, jak ta aplikacja wpłynęła nie tylko na graczy i zdobywanie nowych przyjaźni, ale także i zyski lokalnych biznesów. Nie sądziłam, że splendor tej gry jest tak ogromny! Ważnym elementem owego przewodnika-poradnika jest również to, że autorzy już na wstępie zwracają uwagę na bezpieczeństwo podczas szukania Pokémonów. Już wiele razy natknęłam się w sieci na artykuły, gdzie owa aplikacja doprowadziła do poważnego wypadku lub nawet śmierci... 

Miłym zaskoczeniem Nieoficjalnego podręcznika trenera okazał się również niemal 100-stronicowy rozdział Pokeprofile, gdzie przedstawione są wszystkie Pokémony oraz interesujące informacje na ich temat. Niektóre z nich nie posiadały zrzutu ekranu, ponieważ nie zostały jeszcze widziane. 


Pokémon GO. Nieoficjalny podręcznik trenera to nie lada gratka zarówno dla początkującego użytkownika owej aplikacji, jak i zaawansowanego trenera. Znajdziecie tutaj wiele rad ekspertów, które nie tylko ułatwią i wspomogą waszą grę, ale również ją urozmaicą. Polecam serdecznie miłośnikom Pokémon GO, również tym kilkuletnim. Złapcie je wszystkie! :)

Ten podręcznik zrecenzowałam dla Was dzięki Wydawnictwu EGMONT. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz