poniedziałek, 25 czerwca 2018

Puzzle - Smoki (56 elementów)

Tytuł: Puzzle - Smoki
Ilustrator: Anna Gensler
Wydawnictwo: Zielona Sowa
Liczba elementów: 56
Data wydania: 2018
Wiek czytelnika: 4-5 lat

Opis:  

Wejdź do świata pełnego smoków!
Puzzle 56 elementów dla małych fanów przygód fantasy i latających smoków.
Po ułożeniu powstaje obrazek o wymiarach: 47 x 54,4 cm.
Dodatkowo, w każdym pudełku znajdują się podkładki pod kubek.  

Recenzja

Większość dzieci, które znam, uwielbia puzzle i wszelkiego rodzaju układanki. Ja również - mimo ćwierćwiecza na karku - chętnie układam z kawałków obrazy. Jest to bardzo satysfakcjonujące zajęcie, wiecie? Szczególnie, gdy z kawałków wyłania się... podniebna kraina barwnych smoków! 


Zawartość pudełka miło mnie zaskoczyła. Prawdę mówiąc - nie doczytałam ich opisu i ogromnie zdziwiłam się, gdy poza puzzlami w pudełeczku znalazłam cztery urocze podkładki pod kubek. Są po prostu przecudowne i delikatnie lśnią. Jestem pewna, że zniosą nawet gorącą herbatę, choć martwię się nieco o ich spód - niestety, nie jest on laminowany i obawiam się, że w przypadku zalania, może ulec destrukcji...


Przejdźmy do puzzli. Są one duże, układa się je niezwykle przyjemnie i są... bardzo kolorowe! Z każdym elementem dostrzegaliśmy coraz więcej elementów i więcej smoków (na podkładce lepiej widać ich ilość, niż na pudełku - ono kilka mniejszych ukrywa). Te istoty są niezwykle przyjazne i wesołe, już samo patrzenie na nie poprawia humor. I jakże rozwija wyobraźnię! Z chrześniakiem prześcigaliśmy się w nazywaniu poszczególnych istot na obrazku (żółty zyskał nazwę Śpiochazaurus - mały wielbi też dinozaury) i ich historii. Znakomicie się przy tym bawiliśmy!


Puzzle - Smoki są rozrywką nie tylko dla malca, ale i rodzica. Duże elementy ułatwiają układanie i gwarantują mnóstwo frajdy. Są bardzo ładnie wykonane, z dbałością o szczegóły oraz wytrzymałe, dzięki czemu szybko nie zostaną zniszczone i mają szansę przetrwać długie miesiące nawet z największym rozrabiaką. Miły i praktyczny dodatek w postaci podkładek pod kubki sprawdzi się na stoliku każdego malca i bez wątpienia zachęci do dbania o biurko lub stolik. Ponadto zapakowane są w śliczne pudełko - są znakomitym pomysłem na prezent! Polecam z całego serca! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz