czwartek, 21 marca 2019

"Kalendarz Kota Jaśniepana 2019"


Autor: Magdalena Gałęzia
Tytuł: Kalendarz ścienny Kota Jaśniepana
Wydawnictwo: Dwukropek
Rok wydania: 2019
Liczba stron: 12
Ocena: 10/10

Opis:

Kalendarz ścienny z 12 rysunkami komiksowymi pochodzącymi z niezwykle popularnego bloga „Miłozwierz” i miesięcznym kalendarium. Gratka dla wszystkich wielbicieli uroczego, ale rozkapryszonego kota Jaśniepana.

Recenzja:

Czy są tu jacyś szaleńcy rozglądający się za kalendarzem w marcu? Ja prawdę mówiąc dopiero co znalazłam w nowym mieszkaniu miejsce na taki gadżet. I na całe szczęście wybrałam miejsce godne i prestiżowe, bo w przypadku Kota Jaśniepana nie może być innej opcji!

Znacie tego futrzaka? Ja krótkie, ale jakże prawdziwe komiksy podglądam na facebookowym profilu Miłozwierza od dawna i Kot Jaśniepan od razu skradł moje serce. Mieć go w swoim domu na wyłączność przez 365 dni w roku to nie lada gratka, nie ma się nad czym zastanawiać! Zwłaszcza, że nie trzeba gałgana karmić, ani mu żwirku zagrabiać.



12 miesięcy to 12 słodko-gorzkich, zabawnych scenek przedstawiających sytuacje z życia typowej kociary. Jaśniepan jest kotem w 200%, miseczka zawsze pusta, nawet kiedy pełna, pościel cała w kłakach, a miłość bezwarunkowa. Samo życie. Ale za to urocze, mruczące i mechate!

Kalendarz jest duży i kontrastowy - dzięki czemu czytelny, a to dla mnie super ważne! Ponadto ma zaznaczone imieniny (mega!) i różne ważne święta, jak na przykład Tłusty Czwartek. 

Dobrze, że moje koty nie potrafią czytać, bo jeszcze by im uderzyła do głowy woda sodowa na widok takiej gloryfikacji kocich przywar i zachowań z gruntu nagannych. Chociaż nie jestem pewna, czy na to już nieco nie za późno. 

Must have dla miłośników tych kapryśnych stworzeń.

Recenzja powstała dzięki uprzejmości Wydawnictwa Dwukropek.

3 komentarze:

  1. ła ła łi ła Cudo <3 świetny humor i mam wrażenie, że pasuje nie tylko do kotków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglada co fajnie dobrze ze znalazlo sie takie miejsce na niego

    OdpowiedzUsuń