wtorek, 21 lutego 2017

"Czas na kolorowankę! Trolle"

Tytuł: Czas na kolorowankę! Trolle
Wydawnictwo: EGMONT
Rok wydania: 2016
Liczba stron: 96
Ocena: 5/10
Wiek: 8+

Opis: 

Odkryj świat trolli i daj się ponieść magii kolorowania! Chwyć kredki i spędź czas, nadając barwy ilustracjom z bohaterami najnowszego filmu Trolle. Dzięki tym niezwykłym stworzeniom zrelaksujesz się i poczujesz prawdziwą magię przytulania. Pamiętaj, każda pora jest dobra na kolorowanie! (I na babeczkę!)

Recenzja:

Przyznam szczerze, że nie miałam szansy zapoznać się jeszcze z serią Trolle. Moja siostrzenica uwielbia tę serię i - w związku z tym - postanowiłam podarować jej kolorowankę z tej serii. Niestety, już taką posiadała, więc... sama zabrałam się za kredki i zaczęłam ubarwiać czarno-biały świat długowłosych stworków. 

Z początku kolorowanka zaskoczyła mnie pozytywnie - niezależnie czy to pierwsza strona, czy druga z napisami o twórcach - wszędzie znajduje się coś do pokolorowania! Nawet wnętrze okładki zapełnione zostało kwiatami i owadami, które można zapełnić swoimi barwami. Papier także wydawał mi się w porządku - nawet mocniejsze przyciśnięcia kredką nie powodowały przebicia na kolejną stronę. Zgrzyty pojawiły się przy niektórych ilustracjach, których przy zszyciu nie można było lub nie dało się wcale pokolorować - to prawdziwa zmora większości współczesnych kolorowanek! Sytuację uratowały postacie trolli z zabawnymi tekstami w stylu "dom jest tam, gdzie twoje włosy", itp. 


Niestety, po kilku stronach odkryłam, że niektóre postacie powtarzają się, co nie byłoby złe, gdyby nie były dokładnie w tych samych pozach! Co więcej - okazało się to nagminne! Przedstawię to na poniższym przykładzie:

Strona tytułowa:


Kilka stron dalej: 


Kolejne strony dalej:


I kolejne...


A to nie jedyny obrazek, który notorycznie się pojawiał. Rozumiem powtarzanie motywów kwiatowych i innych pobocznych, ale taka ilość identycznych sylwetek trolli była irytująca i sprawiła, że kolorowanka stała się nudna. Nawet moja siostrzenica, która przecież kocha serię, była z tego powodu zawiedziona tą kolorowanką. A szkoda, bo trolle to doprawdy urocze stworzenia i niezwykle przyjemnie koloruje się ich długie włosy. Ponadto są bardzo przytulaśne! I lubią babeczki jak ja... Och, dlaczego tak pokrzywdzono je tą kolorowanką? 

Czas na kolorowankę! Trolle polecam miłośnikom trolli i kwiatów - jest tutaj ich naprawdę dużo. O ile oczywiście nie przeszkadzają im liczne powtórki. Mnie zasmuciły i to bardzo. :( 

Tę kolorowankę zrecenzowałam dla Was dzięki Wydawnictwu EGMONT. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz