czwartek, 8 czerwca 2017

My Little Pony: 600 naklejek

Tytuł: My Little Pony: 600 naklejek
Wydawnictwo: EGMONT
Rok wydania: 2017
Liczba stron: 32 + 12 stron z naklejkami
Ocena: 9/10
Wiek: 3+

Opis:

Baw się razem z kucykami z Ponyville i daj się porwać naklejkowemu szaleństwu! Ta książka zawiera nie tylko 600 fantastycznych naklejek, lecz także zagadki, labirynty, krzyżówki i wiele innych zadań, które umilą ci czas. Czy masz ochotę na zabawę w towarzystwie Twilight Sparkle i jej przyjaciółek? Otwórz tę książeczkę i do dzieła!

Recenzja:

Gdy byłam dzieckiem, uwielbiałam naklejki i wszelkiego rodzaju zagadki. My Little Pony: 600 naklejek obudziło we mnie malucha na nowo i dostarczyło mnóstwa rozrywki - oczywiście nie tylko mi, ale i mojej kilkuletniej siostrzenicy, miłośniczki kucyków.

Książeczka ta jest w formacie A4, pierwsze 12 stron zapełnionych jest naklejeczkami. Przedstawiają one zarówno głównych bohaterów i bohaterki serii My Little Pony, jak i postaci poboczne, mieszkańców Ponyville i innych lokalizacji. Tutaj nie wszystkich rozpoznałyśmy, ale nie popsuło nam to zabawy! Większość naklejek jest malutkich i prześlicznie wyglądają w pamiętniczku oraz kartkach, które mała zrobiła dla rodziców. I - co najważniejsze - naklejki nie powtarzają się! Niektóre z nich służą również do wypełnienia zadaniowej części. 


Kolejna część książeczki obfituje w wesołe zadania, które całkowicie nas porwały. Labirynty, szukanie różnic, mini-sudoku, liczenie kapeluszy, kolorowanie, rysowanie, układanie z naklejek kreacji... Zadań jest wiele i nie tylko wciągają malucha, ale i wspaniale sprawdzają się w kwestii edukacyjnej. Do niektórych z nich potrzebna była dobra znajomość serii (m.in. w zadaniu o bliskich), a my - choć serię znałyśmy - musiałyśmy skorzystać z podpowiedzi na końcu książeczki. Jednakże i to nie wpłynęło negatywnie na naszą ocenę tej pozycji - dzięki niej poznałyśmy kilka nowych kucyków!


My Little Pony: 600 naklejek to super pomysł na kreatywne spędzenie czasu z dzieckiem. Niezwykle kolorowe i sympatyczne kucyki tym razem pełnią funkcję edukacyjną - m.in. ćwiczą spostrzegawczość milusińskiego, rozwijają wyobraźnię i zachęcają go do matematyki. Z tą książeczką nie tylko podopieczni spędzą wesoło czas, ale i ich rodzice - naklejki można wykorzystać na tak wiele sposobów! Polecamy serdecznie! :)

Tę książeczkę zrecenzowałam dla Was dzięki Wydawnictwu EGMONT. :)

1 komentarz:

  1. gdy mój brat był mniejszy uwielbiał naklejki, ale nie z ponny. Poza tym już wydoroślał, więc nie mam komu zakupić tej książeczki.

    OdpowiedzUsuń